Sjukvården är förträfflig

För en månad sedan hade kommunstyrelsens arbetsutskott och kommunens bolag
överläggningar om ägardirektiven. Senare på kvällen spelade var det bordtennis
på programmet. Jag deltog utrustad med vinnarskalle och läderskor. Ingen bra
kombination. Jag satsade för hårt , föll mot ett bord och sedan ned på golvet.
Akut till Helsingborgs sjukhus. Konstaterad bruten lårbenshals och operation.
Tio dagar på sjukhuset i Hbg och sju på Rehab i Ängelholm. Tillräckligt lång tid
för att konstatera att vår sjukvård är förträfflig med en kunnig och serviceinriktad
personal.
På grund av sjukhusvistelseen har jag haft en månads timeout från politiken
och också från bloggandet, men nu är jag tillbaks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0