Möte på buss

I dag lördag har jag varit i Malmö på en centerträff för gruppledare i
Skåne. Nu när trafikverket drar ny ledningar är det lite mer komplicerat att åka kollektivt.
Därför får man om man vill åka till Helsingborg får man börja med att åka buss till Bjuv.
När jag skulle gå på bussen mötte jag vår ledamot i Bygg och miljö
nämnden, Karin Sigvardsson, Hon såg lite annorlunda ut än hon
brukar och bad om ursäkt för utseendet, men hon var på väg till
sin möhippa. Hon hade fått order om hur hon skulle vara klädd
och hon hade fått vissa arbetsuppgifter att utföra. Bl.a. skulle intervjua folk på tåget,
varför jag blev första offret.
Frågan var vad jag kunde ge för äktenskapliga råd. Det var givetvis
enkelt för en man, som varit gift hela sitt liv utom de 21 första åren.
 
 Klicka på Karin så får Du en större bild.
PS. Bröllopet blir den 12/7.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0