Bra varumärke - Guld värt

Kommunstyrelsen och kommunledningen i Åstorps kommun har haft seminarium på Odengården
i Röstanga.
Där informerade bl a Gunnar Hernborg från Kunskapsstaden Helsingborg - en del av Helsingborgs stad.
om hur Helsingborgs stad byggt upp sitt varumärke och det är nu endast Stockholm och 
Göteborg, som internationellt är mer kända.
Skolan har också varit en viktig del för att bygga upp Helsingborg som varumärke både lokalt,
regionalt och i landet.
Hur skall då vi i Åstorp stärka vårt varumärke.
Vi har mycket att vara stolta över. Vår förskola fungerar väl och kön dit är nästan obefintlig.
Vår skola blir bättre och bättre och vår äldreomsorg fungerar väl och skall bli ännu bättre, när Astern
 är klar.
 Kultur och fritidsverksamheten kan med ganska små medel bli betydligt bättre. Vi har dessutom en
härlig natur inpå knutarna och mycket som är värt att tita på.
Åstorp har allt som behövs för ett bra varumärke - Vi skall stolta stå upp för det och
hjälpas åt att marknadsföra det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0